Vianočná súťaž s Ermenbooks

Blíži sa čas Vianoc a preto je načase zasúťažiť si o knižky! Začítať sa do krásnych príbehov, počúvať šuchot papiera a popíjať popri tom čaj pri kozube a v teplej deke... môžete aj vďaka Ermenbooks! 

Vianoce sa blížia a ja som sa rozhodla usporiadať Vianočnú súťaž o tri knižky. Čas Vianoc je jedinečný, každý rok je iný a atmosféra nenapodobiteľná. Kníhkupectvá a obchodné centrá sa napĺňajú, prázdne miesto za šatami v šatníku sa vypĺňa a každý deň odpočítavame, kedy už bude toho dvadsiateho štvrtého. Vôňa koláčov a medovníkov čoraz viac pribúda na intenzite... No nám knihomoľom ide len o jedno- dostať čo najviac kníh a prežiť čo najviac dobrodružstiev :)

Nebudem teda zdržovať a poviem narovinu o čo sa bude hrať- o knihu Na počiatku bolo koleso od Z. Slaninky, Denník nočného motýľa od Rachel Kleinovej a o knihu Môj nevlastný brat (recenzia TU) od Enji Rúčkovej- táto kniha je aj podpísaná od samotnej autorky.



A čo preto, aby ste mohli jednu z nich získať, treba urobiť?

  • Musíte mať poštovú doručovaciu adresu na území Slovenska. 
  • Zúčastniť sa súťaže od 6.12.2014- 23.12.2014 (výhry vám prídu síce po Vianociach, no aspoň vám urobia radosť a aj po rozbalení všetkých darčekov, sa na výhru budete tešiť :)
  • Mať chuť súťažiť :) 
  • Na e-mail, ktorý vám pošlem v prípade výhry, treba reagovať do 24.12.2014.
  • A napísať komentár, kde sú malé súťažné podmienky :) 
Ešte by som chcela povedať, že tentoraz v povinnej úlohe nebude dať LIKE na facebookovú stránku. Prišla som na to, že vás nebudem priamo nútiť na to, aby ste klikli na tlačidlo "Páči sa mi to", mali by ste na neho kliknúť sami. Nebude to teda podmienka, ale ak tak chcete urobiť, môžete tak urobiť TU. Urobí mi to velikánsku radosť a žiadne novinky a oznamy z blogu Ermenbooks vám neujdú :) 

Súťažný komentár: 
  • Do prvého bodu mi napíšte aký máte e-mail- aby som vás vedela v prípade výhry kontaktovať. 
  • Napíšte mi vaše meno na GFC.
  • Čo práve čítate? 
  • Máte radšej DIVERGENCIU/ HRY O ŽIVOT? Predovšetkým ma zaujíma, ktorý príbeh sa vám viac páči. Ak chcete, tak potom ku tomu sa môžete vyjadriť o filme alebo knihe. 
  • Čo milujete na Vianociach najviac? 
  • Čo si želáte pod stromček? Ak aj knihy, môžete mi napísať názvy, som veľmi zvedavá ;) 
  • Ktorú knihu z ponúkaných (zo súťaže) si želáte najviac? Môžete mi ich napísať aj v poradí, v akom si ich želáš. (Ak bude záujem o knihy celkom rovnaký, budem brať tento bod ako dôležitý, zatiaľ len ako informačný.) 
  • Kupujete radšej knihy cez internet alebo v kamenných kníhkupectvách? 
  • VSTUP NAVIAC môžete získať, ak budete túto súťaž zdieľať na facebooku, stačí mi tu dať link :)
Tak snáď tu je všetko objasnené, budem sa tešiť z každej účasti.
 Chcela by som sa ešte poďakovať E. Rúčkovej za spoluprácu. 
Hurá do súťaženia, nech je čaro Vianoc nekonečné! 


Komentáre

  1. 1. zea.zuzu@gmail.com
    2. GFC: Zuzana Ľudviková
    3. Momentálne čítam Hru o tróny a Čiernu schránku.
    4. Určite mám radšej Hry o život. Tento nápad sa mi zdá celkovo originálnejší, postavy nie sú také ohrané, napriek tomu, že som si obľúbila aj Divergenciu, ale aj vo filmovom spracovaní HG víťazia.
    5. Atmosféru, darčeky a rodinu :-)
    6. Selekciu; Darcu; Kam si zmizla, Bernadette; Ak zostanem; Metalurga a Krásné a podivuhodné soužení Avy Lavender.. mimo toho i hru The Sims 4 :-)
    7.Najviac si prajem Môjho nevlastného brata od Enji a potom Nočného motýľa. Koleso nie, keďže som to už čítala.
    8. V oboch sú plusy - kamenné kníhkupectvo má svoju atmosféru, vôňu, no internetové kníhkupectvo uľahčuje nákup, ale aj zlenivie čitateľa :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1.simona14poliak4@gmail.com
    2.GFC:Simona Poliaková
    3.Včera som dočítala Chodiacu katastrofu a dnes budem čítať asi Upírsku akdémiu 5 alebo Pýcha a Predsudok
    4.Mám rada Divergenciu,aj filmy aj knihy.
    5.Atmosféru,Sneh,Vianočne filmy a že sme všetci spolu.
    6.Hrá o tróny,Vreštiace schodisko,Zimní příběh
    7.Na počiatku bolo koleso
    8.Viac si knihy kupujem cez internet kedže nie vždy nájdem v našom kníhkupectve knihu ktorú som chcela.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 1. kika14598@azet.sk
    2. Kristína Hulinová
    3. Určite Divergenciu. Netuším prečo, ale Hry o život ma nezaujali a videla som len filmy. Tie tú fakt super, ale neťahá ma to vôbec ku knihám. Divergenciu som najskôr videla film a hneď som si povedala, že si knihy proste musím prečítať. A neoľutovala som.
    4. Rozprávky, kakao a ozdoby. Všade vonia u nás škorica :3 Milujem, keď sú všade vyzdobené domy a všetko svieti :-) A samozrejme aj prázdniny. :D
    5. Knihy, prsteň a hodinky. :D Nič viac. Toto som len povedala rodičom, že chcem. :D Dala som im presný zoznam kníh, ktoré chcem. Je ich spolu 9, takže dúfam, že ma potešia. :D
    6. Asi Denník nočného motýľa. Ten som ešte nečítala. A Môj nevlastný brat je moja prvá kniha, ktorú som si kúpila. <3 Stále ju mám na poličke a milujem ju. <3
    7. Cez internet. Bývam na dedine a 50 km to mám do obchodného domu, takže radšej cez internet. Je to tam aj lacnejšie a na abcknihy.sk nie je ani poštovné, takže je to vyriešené.
    8. Zdieľam na mojom FB profile Kristína Hulinová.
    PS: Krásne sviatky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zabudla som napísať, čo práve čítam :D Tak včera som dočítala knihu Výnimočná. Bola skutočne super, všetkým odporúčam. Teraz som bez kníh, keďže som musela pokúpiť darčeky a nemám peniaze :-(

      Odstrániť
  4. 1. aly.vikart@gmail.com
    2. Aly V.
    3. Konečne dočítavam Eleanor a Park, potom hor sa na Narniu! Nemôžem sa dočkať <3
    4. Čítala a videla som iba Hry, takže neviem porovnať. A mám ich veľmi rada :)
    5. Mám rada to predvianočné obdobie - Advent. A potom, keď si moji blízky na Štedrý deň rozbaľujú darčeky odo mňa. Krásny pocit :)
    6. Prajem si knihu Pilot a Malý princ, temperky všetkých farieb a také drobnosti. :)
    7. Úplne najviac moje srdce piští po Môj nevlastný brat a potom Denník nočného motýľa... a Na počiatku bolo koleso by som prenechala niekomu inému...
    8. Nakupujem iba cez internet, ale keby som mohla, určite by som navštevovala aj kamenné kníhkupectvá
    9. https://www.facebook.com/jasmine.drehofalo/posts/868652959845495?pnref=story

    Ďakujem za súťaž. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 1. tina808@azet.sk
    2. Martina Fraňová
    3. Smaragdový atlas
    4. Určite Hry o život. Bola to vlastne kniha kvôli ktorej som začala strašne veľa čítať. Patrí medzi moje naj série. Páči sa mi ,pretože to nie je len o láske, ale o obätovaní všetkého pre záchranu svojivh blízkych.....Aj filmy THG sa mi viac páčia.....hlavne som to začala pozerať kvôli Joshovi :D
    5. Tú pohodu, samozrejme darčeky a hlavne jedlo! :D
    6. No chcela by som kabát , notebook a hlavne knihy. Napr. Rudá jako rubín, Labyrint 2, Mechanický anjel a veľa veľa daľších..
    7. Mne je to jedno :D ani jednu som nečítala :P
    8. Radšj cez net...sú tam lacnejšie :) ale aj kamenné obchody, keď sú tam výpredaje. Vtedy som nezastaviteľná :D
    9. https://twitter.com/tina8081/status/541671265908834307

    OdpovedaťOdstrániť
  6. - Simone194@azet.sk
    - Sima Livres
    - Zakletý v čase, ktorá je naproste úžasná. Odporúčam ti pozrieť film. „Žena cestovateľa v čase.“
    - Mne sa páčia obidve. Hry som nečítala, Divergenciu iba prvú časť, keďže som dozvedela veľký spoiler, tak ma to ani moc neláka. Ale z pohľadu filmov... určite Hry o život :-) Aj keď som videla z každého filmu asi iba 30 minút. No knihy mám kúpené a už sú aj rozčítané.
    - To, keď sa zakuklím do deky, čítam knihu, vedľa mňa svieti vianočný stromček, vonku tma a ja len čítam. Alebo pozeranie vianočných rozprávok v kruhu najbližších.
    - No ja väčšinou už všetky svoje darčeky poznám, keďže si musím všetko vždy vyberať sama. Knihy mi nechcú kupovať, pretože sa raz trafili na takú, ktorú som už mala a odvtedy si vždy musím objednať ja sama. No tento krát nechcú mi kúpiť knihy, pretože ich mám vraj veľa. :D Ale keby som mala niečo si vybrať, tak určite by som chcela knihy (samozrejme), Zimní příbeh a Hotel v Paríži a ešte by som si najviac priala pohodové zasnežené Vianoce s rodinou a to mi stačí. :)
    - Denník nočného motýľa, keďže Nevlastného brata som čítala (aj ju mám) a Na počiatku bolo koleso takisto mám.:)
    - Cez internet kupujem iba cez martinus. Preferujem kamenné, no keď sú zľavy tak si beriem tam kde príde. :) ale kamenné ma určité svoje čaro. Úžasná atmosféra a ešte keď sú skvelí ľudia, ktorí s ochotou pomôžu, tak je to super.:) No ale je to tak pol na pol. Zlé kníhkupectvo neexistuje. :) A keď ešte pošlú poukážku na nákup kníh (z internetového kníhkupectva) tak to poteší a veľmi. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. 1. terezickaciganikova@gmail.com
    2. Knižné Maniačky
    3. Dievča zo 6E, celkom zaujímavé, nezvyčajné čítanie. :)
    4. Neviem tak celkom odpovedať, pretože z Divergencie som prečítala zatiaľ len prvý diel. Dosť ma však bavil, zaujímavá myšlienka a dosť kvalitne spísaná. Čo sa týka Hunger Games tak tie sa mi zaľúbili až po filme. Ku knihám som sa dostala vďaka kamarátke a čítanie ma bavilo, aj keď posledný diel bol pre mňa zo začiatku slabý. A určite je kniha lepšia, pretože síce sa film snaží vystihnúť všetko, nedarí sa mu to, aj keď herci sú bravúrni. :)
    5. Atmosféru. Ten pocit, keď sa ráno zobudím a dom vonia po koláčoch a dobrotách a hlavne celá rodina je spolu pokope. :) Sneh, rozprávky <3 Jedlo :D
    6. Čím som staršia môj zoznam prianí sa zmenšuje. Vždy si prajem hlavne, aby sme boli ako rodina spolu a z tých materiálnych darčekov sú to väčšinou knihy. Tento rok napríklad Kerstin Gierová: Drahokamy. :)
    7. Môj nevlastný brat, Denník nočného motýľa, Na počiatku bolo koleso.
    8. Ťažko povedať. V mojom meste kníhkupectvo nemáme a tak si radšej objednám.
    VSTUP NAVIAC
    https://www.facebook.com/terezicka.ciganikova/posts/10202888886171663

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mimakudlacova@gmail.com
    Mim Ka
    čítam Naprieč vesmírom
    jednoznačne top sú Hry o život aj film aj kniha :3 uplne pecka <3
    Vianoce nemám rada, ale jedlo je ok :)
    Deku <3 sto percent chcem sýtočervenú mäkkú deku
    Tú v strede by som chcela :D inak mi je to jedno
    Neviem, knihy radšej dostávam ako kupujem :P

    OdpovedaťOdstrániť
  9. 1. grniakova.monika@gmail.com
    2. Monika Grniaková
    3. Práve čítam Hru o tróny a úplne ma to pohltilo :)
    4.Určite hry o život, mám doma celú trilógiu a nedám na túto sériu dopustiť. aj sa mi páči filmové spracovanie v hlavnej úlohe s Jennifer Lawrence. Čítala som aj Divergenciu, ale neoslovila a nevtiahla ma tak do deja ako Hry.
    5. Na Vianociach zbožňujem trávenie času s rodinou, zdobenie stromčeka, vianočné pesničky, pečenie koláčov a tú úžasnú atmosféru. Síce sa budem musieť učiť aj na skúšky, ale predsa je to konečne oddych.
    6. Hlavne si prajem, aby sme sa o rok na Vianoce zišli v rovnakom počte. A potom nejaké maličkosti, čo potešia a určite knihy - napr. nového Matkina by som si rada prečítala.
    7. Enja je super autorka, rada by som si prečítala nevlastného brata. Ak sa nepodarí Enja, tak sú v pohode aj zvyšné 2 knihy, keďže som žiadnu z nich nečítala.
    8. Zbožňujem nakupovanie v kníhkupectve, tá vôňa kníh a tá atmosféra sú úžasné. Internetové kníhkupectvo je tiež fajn, hlavne si tam rada pozerám recenzie na knihy,ale pre mňa ako pravého knihomoľa určite vyhráva kamenné kníhkupectvo.
    9. https://www.facebook.com/monika.grniakova - zdieľala som

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky