Vyhodnotenie Vianočnej súťaže s Ermenbooks

Do tejto súťaže ste sa mohli zapojiť od šiesteho do dvadsiateho tretieho decembra. Výhry boli tri, knihy- Môj nevlastný brat (aj s podpisom autorky), Denník nočného motýľa a Na počiatku bolo koleso. Do tejto súťaže sa vás zapojilo žalostne málo- 9 súťažiacich. Osobne som očakávala, že sa vás zapojí viac- zháňala som knihy do súťaže a nákladné sú aj poštovné a balné. Preto som sa rozhodla, že skôr budem dávať súťaže o jednu knihu, ktorá bude skôr z tých novších. 
No každá súťaž je súťaž a tí, ktorí sa zapojili, by radi vedeli výsledky. Ešte pred ich vyhlásením pripomeniem, že sa mi treba ozvať čo najskôr, ako dostanete výherný email :) a zároveň chcem ešte oznámiť, že knihy sa budem snažiť odoslať čo najskôr, no teraz je to obdobie voľna, sviatkov, takže... naozaj sa budem snažiť poslať ich čo najskôr. Pri losovaní mi pomáhal môj brat, ktorému by som sa chcela takouto formou poďakovať ;)

Výsledky súťaže:

1. Knižné maniačky- výhra: Môj nevlastný brat
2. Kristína Hulinová- výhra: Denník nočného motýľa
3. Martina Fraňová- výhra: Na počiatku bolo koleso

Týmto šťastným knihomoľkám srdečne blahoželám, knihy si užite :-)


Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky