Unboxing #2

Po dlhom čase som sa vrátila s čerstvým úlovkom! Dnes mi moja nová kráska prišla, pofotila som ju a druhý Unboxing je na svete. Čo mi dnes zlepšilo deň a ako som sa ku tejto knihe dostala? 


 Vyšla vo vydavateľstve Slovart. Je to čerstvá novinka. Má originálnu obálku, krásny vzhľad a ja som veľmi zvedavá na obsah. Možnože už poniektorí tušíte o akú knihu asi ide. No tých, čo ani len netušia, budem držať ešte chvíľku v napätí...

Kniha mi prišla v kvalitnom kartónovom balení


Fotka zhora... 
Na knihu som sa neskutočne tešila, tak som začala balík otvárať. Mal na sebe síce poriadny a kvalitný lep, ktorý len tak ľahko nepustil, ale túžba držať knihu v rukách ma premohla a tak som to zvládla!

Už ju skoro je vidno! 
Tak a teraz je načase odhaliť pravdu ako som sa ku knihe dostala. Neviem či ste sa dopočuli, ale zas nie až tak dávno vyhlásilo vydavateľstvo Slovart tzv. "súťaž", kde ste mali poslať svoje crazy uletené fotky, ktoré boli niečím výnimočné a zaujímavé- inšpirované letom, zábavou a cestovaním. Tie s najväčším počtom lajkov sa dostali do ďalšieho kola, z ktorého vybrali osem najkrajších/najlepších/najzaujímavejších, ktoré išli na obálku tejto knihy! Takže logicky z toho vyplýva, že medzi šťastlivcami som sa ocitla aj ja. Neuveríte, akú som mala neskutočnú radosť, keď som si uvedomila, že moje meno bude v knihe a moja fotka na obálke! 
Tramtadá! Slovenská obálka je už na svete
Nič však nie je úplne dokonalé. Moju fotku tam až tak veľmi nevidno, ale to nevadí. Je totižto tá zadná v ľavom dolnom rohu, kde je talianska ulička. Keď som tú fotku fotila s mobilom, ani by mi len nenapadlo, že niekedy bude na knihe! Veď cesta životom je nepredvídateľná... Teda aby som sa vrátila ku tej fotke- nie je ju až tak vidieť, ale ja som aj tak neskutočne Slovartu vďačná, že moju fotku vybrali, že mám meno v knihe, že mám zadarmo knižku na čítanie a že som dostala naozaj pekné záložky :) 


Malá vec= veľký darček pre knihomoľa
Ako vidíte, záložky sú naozaj pekné, sú obojstranné. Z jednej strany je Zoella a z druhej Alfie! Bolo to veľmi milé prekvapenie od vydavateľstva, takže ešte raz veľmi pekne ďakujem :) 

To je odo mňa asi nadnes všetko :) Snáď neľutujete tých pár minút čítania a prezerania si fotografií (ktoré nie sú až v tak úžasnej kvalite). Pre mňa je vždy Unboxing také malé trýznenie, pretože rozbaľovať musím pomaly a postupne,lebo musím všetko odfotografovať. Ja som šťastná aj z obálky, knihy, záložiek... proste zo všetkého. Knihomoľovi veľa ku šťastiu netreba :) 


             Čo si myslíte vy o slovenskej verzii obálky knihy Girl Online?

Komentáre

  1. Gratulujem, je to určite veľký úspech, istým spôsobom sa "podujať" na knihe. :) Mne to tentokrát nevyšlo, ale veľmi sa teším aj za teba. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem naozaj veľmi pekne, verím, že tebe sa zas zadarí v inej zaujímavej súťaži ;)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky