Vianočná súťaž s Ermenbooks!

Tak a je to tu, najkrajšie chvíle roka sa blížia. Vôňa kapustnice, jedla, zimná atmosféra a biely pohľad na svet. Neodmyselnou súčasťou sú samozrejme aj nejaké tie darčeky a knihomoli sa najviac tešia na knižky, však?

V prvom rade sa Vám musím veľmi pekne poďakovať za 11.000 kliknutí na blog, to číslo je úžasné a ja som z neho naozaj šťastná, ďakujem! Možno aj vďaka tomu som sa rozhodla opäť spustiť súťaž, aj keď je pravda, že sú Vianoce a súťaž o knihy k nim jednoducho patrí. Priznám sa, že som sa zobudila dosť neskoro dokým som výhry zaobstarala a odhodlala sa napísať tento článok. Nebudem teda zdržovať a prejdem k veci:


  • Súťaže sa môžu zapojiť čitatelia so slovenskou doručovacou adresou
  • Budem rada, ak dáte like na facebookovú stránku , ale nie je to striktná povinná požiadavka
  • Do súťaže sa zapojíte napísaním súťažného komentára
  • Súťaž trvá od 10.12.2015- 31.12.2015. Výhry vám teda prídu až po Vianociach, ale aspoň sa budete mať na čo tešiť :)
  • Výhercovia budú dvaja: jedného vyberiem náhodným losovaním, druhého podľa komentára
  • Odpovedať mi e-mailom do dvoch dní od vyhlásenie súťaže
  • Je jeden vstup naviac a to zdieľaním súťaže 
  • Súťaží sa o knihu Gwind, nezabiješ? od Lívie Hlaváčkovej a Osud od A. Noel. Obidve knihy sú úplne nové, nečítané a kúpené do súťaže.


Súťažný komentár
- napíšte mi váš e-mail, kde vás môžem v prípade výhry kontaktovať spolu s vaším menom
- GFC pod ktorým ma sledujete
- ak lajkujete stránku Ermenbooks na facebooku, napíšte mi, pod akým menom (nie je povinné
- o akú knihu máte záujem
- ak súťaž zdieľate, hoďte mi sem link (vstup naviac)
- A odpovedzte na otázky: 1, Čo si prajete na Vianoce/ aké knihy? 2, Ako vnímaš Vianoce ty, nájdeš si čas na čítanie? 3, Skús napísať krátke originálne vianočné prianie svojej najobľúbenejšej hrdinke/ hrdinovi (na základe týchto odpovedí budem vyberať jedného výhercu)


Všetkým zúčastneným ďakujem a zároveň prajem veľa šťastia v súťaži :)

Komentáre

  1. betka3658@azet.sk
    Alžbeta Bujdošová (2+3)
    Hľadačí duší osudy :) alebo kľudne aj tú druhú :)
    Alžbeta Bujdošová

    1. Na Vianoce si neprajem nič viac okrem toho aby sme boli celá rodina pokope, kedže každý z nás je niekde úplne inde :) najviac si želám mať pri sebe sestru :) odkedy som to zistila, prídu mi darčeky ako nič :) Ale ak by som si mala vybrať ešte niečo iné, tak aby snežilo a možno aj nejakú tu knižku po anglicky ale :)
    2. Vianoce sú pre mňa takým posvatným obdobím :) nerobím doslova nič :) veľmi sa teším na vianočnú televíziu :D a na hranie hier do druhej rána :D tie zasnežené dni a návštevy cez najväčšie mrazy :D a samozrejme aj preplnená plaváreň na nový rok :D
    3.Čiže Júlii z knihy ROmeo a Julia prajem fľastičku s vodou alebo kľudne aj vodkou nech má Viancoe :D a Rómeovi zas umelohmutnú dýku, takú tú palstovú ohynú :) a tiež mobil pre rýchle a pravdivé informácie :D a samozrejme aj normálnu rodinu :)


    OdpovedaťOdstrániť
  2. zuzana.tomlyova@gmail.com
    Zuzana Tomlyová (GFC aj FB)
    Zaujala ma kniha Osud
    https://m.facebook.com/zuzana.hyrava?ref=bookmarks
    1) na Vianoce si želám len aby sme boli všetci spolu a zdraví, nepohádaní, neurazení, atď. Knihy si so sestrou dávame každý rok, tak snáď ma niečím prekvapí. A možno si darujem nejakú sama ( celkom ma zaujala K.Farkašová a jej Som mama, všetci píšu, že je to supervtipné, tak ako mama by som si to prečítala rada.
    2) Vianoce sú, keď pečieme koláčiky, najma suché, veeeľa koláčikov. Teraz nám pomáha dcérka(3roky) a to je ešte len zábava. S ňou sa mi vrátilo také to čaro Vianoc, ako keď som bola dieťa. Tá radosť v detských očiach, keď vidi svetielka a ozdoby na stromčeku.
    3) Naposledy som čítala Soňu od Kristíny Ježovičovej, veľmi sa mi páčila. No a jej by som najviac želala, aby sa dal vrátiť čas a nestratila by svoje dve lásky, a na ten koncert Hurts aby išla s Miškom <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. michaelbenka@gmail.com
    Michaela Beňová - FB,GFC
    Lívia Hlaváčková: Gwind:Nezabiješ?

    1.Na Vianoce si želám rodinnú pohodu, radosť, spoločné chvíle s priateľom, oddych od školy. Rada by som prečítala knižky,ktoré ma čakajú. Prajem si dostať knihu Prvých 100 kedže ma zaujal seriál a aj kniha vyzerá fajn.
    2. Určite si cez Vianoce nájdem čas na čítanie. Pri krásne voňajúcej sviečke a so zeleným čajom. Ešte keby tak vonka snežilo :3 .
    3. Krásne Vianoce prajem Tris Prior a najviac by som jej želala aby nezomrela ale slávila ich spolu s Tobiasom Eatonom a možno aj s ich deťmi. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. lily.duff7@gmail.com
    GFC: Lulu
    FB: Lucíík Kupkovičová
    Osud som už čítala, takže by som bola rada za Gwind, nezabiješ? :)

    1. Každé Vianoce si len želám, aby sme celá rodina boli zdraví a šťastní, lebo predsa len to je to najdôležitejšie. :) Darčeky síce vždy potešia, ale už dávno pre mňa nie sú prioritou. :)
    2. Čas na čítanie si musím nájsť vždy, aj keď je pravda, že veľakrát práve o Vianociach čučím pred televíziou a pozerám rozprávky a vianočné filmy a popritom sa napchávam koláčikmi. :D
    3. Liv Silberovej želám, aby si popri túlaní sa po snoch našla čas aspoň počas Vianoc aj na poriadny spánok, ale aby to zas nepreháňala a nenechala si ujsť všetky dobrodružstvá, kým bude spať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. grniakova.monika@gmail.com
    GFC aj FCB: Monika Grniaková

    1. Už je síce po Vianociach, ale boli super a prežili sme ich presne tak ako som si priala. Boli sme spolu, šťastní a zdraví a dúfam, že aj o rok sa tak stretneme. Priala som si knihu After 2: Sľub od Anny Todd a aj som ju dostala.
    2. Vianoce sú super, lebo je rodina spolu, čo je už vzácne keďže bývam na intráku. A samozrejme môžem oddychovať a nemusím sa stále učiť a môžem bez výčitiek svedomia celý deň čítať a čítať.
    3. Akurát som dočítala Lásku slečny Elliotovej, tak Anne by som želala šťastné manželstvo s Frederickom , do roka bábo a aby obaja mali pevné nervy s pánom baronetom a Elisabeth :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Do you need free Twitter Re-tweets?
    Did you know that you can get these AUTOMATICALLY AND TOTALLY FREE by getting an account on Like 4 Like?

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky