Buď ťažký frajer

Buď ťažký frajer- návod na to, ako začať žiť 

Autor: Jen Sincerová                                                               
Počet strán: 243
Žáner: osob. rozvoj, motivačná literatúra 
Vydavateľstvo: Ikar 
Rok: 2015 

Anotácia: 


Buď ťažký frajer je motivačná kniha pre všetkých, čo chcú zúfalo zlepšiť svoj vlastný život, no nechcú pritom prísť o rozum. Vo svojej sviežej a zábavnej motivačnej príručke vám úspešná koučka a autorka bestsellerov Jen Sincerová ponúka 27 kapitol plných nesmierne inšpiratívnych príbehov, múdrych rád a jednoduchých cvičení. Občas používa aj hrubšie výrazy, ale to máte zadarmo. Okrem toho vám pomôže:

  • Identifikovať a zmeniť nevhodné vzorce správania.
  • Vytvoriť si život podľa svojich predstáv.
  • Zarobiť konečne nejaké prachy!Nakoniec pochopíte, prečo sa správate, ako sa správate, naučíte sa milovať to, čo nemôžete zmeniť a využívať silu Vesmírnej energie, aby ste to konečne poriadne rozbalili. 
Moje hodnotenie: 
Asi tá najväčšia krása v motivačnej literatúre spočíva v tom, že tie knihy si vás nájdu samé. Ja som sa napríklad úplnou náhodou dostala k tejto a odvtedy čítam každý večer nejakú motivačnú knižku. Predtým som týmto žánrom dosť opovrhovala a hovorila si, že ja niečo také nepotrebujem čítať, ja všetko viem. Lenže až po prečítaní 2-3 motivačných kníh som zistila, že som nič nevedela. Pravdupovediac, práve oni mi pomohli spoznať samú seba, odkryli mi zákutia pozitívnych myšlienok a držali ma nad vodou v období, keď som to najviac potrebovala a netušila som, čo mám robiť. 

Kniha Buď ťažký frajer ma naučila mnoho vecí, ale hlavne popri jej čítaní som zistila, že viem, aký chcem žiť život. To som napríklad ani netušila. Povedala som si, že toto a toto je nemožné, takže mám na výber z dvoch možností a jedna z nich snáď bude dobrá. A tak nejako sa pretlčiem. Keď sa teraz pozerám spätne, nemôžem uveriť, že som rozmýšľala tak... jednoducho... prízemne. Ale aspoň vidím progres, ktoré mi dali takéto múdre knihy. 

Nikde sa nepíše od koľkých rokov vám táto kniha môže prehovoriť do duše. Keď sa vám dostane do rúk, vtedy je ten správny čas.  Nie je dlhá, takže nemusíte sa s ňou trápiť mesiac, je úhľadne rozdelená do piatich častí a navyše, obsahuje hodnotné myšlienky. Nie pripečené reči. Myšlienky. Autorka, Jen, má neskutočný dar nakopnúť človeka, vysvetliť mu, že svet je krásny a povzbudiť ho. Kniha vás oboznámi so zákonom príťažlivosti, o tom, prečo je správny krok risknúť to, o Vesmíre a aj o tom, že všetko je možné. 


Cez riadky priam vyteká pozitívna a šťastná nálada, ktorá sa na vás okamžite nalepí. Navyše, knižka je obohatená o citáty slávnych osobností. Ak sa chcete mať lepšie, ak chcete zažiť aspoň malú zmenu vo svojom živote a začať sa smiať a robiť to, čo vás baví, táto kniha je pre vás. Ak chcete cestovať, cestujte. Ak chcete zarábať, risknite to. Ak si chcete privolať do života tých správnych ľudí alebo peniaze, myslite na to a poproste Vesmír. Všetko vám je naklonené. 

Myšlienky v tejto knižke vás usmernia a pomôžu vám vysnívať si život svojich snov. Všetko sa dá. Nič nie je nemožné. Svet z vášho pohľadu možno vyzerá zlý a ťažký, lenže v skutočnosti je dobrý a má vás rád. Treba to len opäť začať vidieť. Ak vás rozčuľujú známi, máte rodinné problémy alebo nevychádzate s ľuďmi, nájdete tu typy a rady ako nájsť vnútorný pokoj a odpútať sa od minulosti. Každú chybu, ktorú ľudská bytosť zakomponuje do svojich myšlienok, autorka zobrazí a vykreslí v jednoduchom príbehu a ukáže vám, že sa neoplatí byť smutný a ničiť sa. 

Naozaj som na tejto knihe nenašla žiadne negatíva. Vlastne iba jedno- mohla byť hrubšia. Kvôli tomu som si ju totiž musela prečítať rovno dvakrát. Pretože som to potrebovala. Niekedy sa jednoducho nachádzate hore, inokedy dole a nedokážete v ničom nájsť krásu a šťastie. Ak potrebujete nakopnúť, ak potrebujete uveriť, že vaše sny máte na dosah, len je potrebné nastaviť si inak myseľ, túto knihu vám odporúčam. Mne doslova otvorila myseľ a vpustila do nej nové živé myšlienky. 



Komentáre

Obľúbené príspevky