Novoročná súťaž!

Niektorí to možno postrehli, niektorí možno nie, že v období Vianoc som nestíhala takmer nič- nie to ešte spustiť a zorganizovať súťaž na blogu. Knižky, o ktoré budete mať možnosť súťažiť, som mala vybraté už dopredu, ale nejakým spôsobom som sa k tomu dostala až teraz. Na to, aby ste sa mohli zapojiť do súťaže, stačí vyplniť formulár. A tu sú nasledovné poznámky k súťaži:

výhry:
Súťažiť sa bude o dve knižky, obidve sú z vydavateľstva Motýľ: Cestovateľ a Strom klamstiev. Knihy som poskytla ja, takže obidve boli raz čítané. Sú však, dovolím si povedať, naozaj v skvelom stave. Avšak v Cestovateľovi je niekoľko pekných myšlienok, ktoré mňa osobne nadchli, podčiarknutých alebo zvýraznených. 
Ku knižnej výhre pridám výhercom ešte jedno malé prekvapenie :)



podmienky súťaže:

  • Musíš mať doručovaciu adresu na území Slovenskej alebo Českej republiky. 
  • Súťaž trvá od 31.12.2017- 11.1.2018 
  • Musíš vyplniť tento FORMULÁR.  - Iba raz!
  • Oznámenie výhercov bude tak trošku netradičné: do formulára mi každý súťažiaci napíše svoju doručovaciu adresu a ja (potajomky) pošlem knižky výhercom bez toho, aby o tom boli dopredu oboznámení (dúfam, že milujete prekvapenia tak ako ja :) ). Až potom budú výhercovia vyhlásení na sociálnych sieťach.
DRŽÍM PALCE!

Komentáre

Obľúbené príspevky