Vyhodnotenie letnej narodeninovej súťaže

Určite pár z Vás, ktorí ste sa zapojili, čaká na výsledky. Tentokrát sa súťažilo o knihu Kruté leto od Alyson Noel, ktorú som aj ja čítala. Keďže blog slávil rok v auguste, celkom sa hodilo, aby bola táto kniha výhrou- lebo je o lete. Zapojilo sa vás deväť a síce to číslo nie je veľmi vysoké, potešilo ma. Bola som rada aj za to, že ste sa pekne rozpísali a napísali mi o vašich vedomostiach v oblasti cudzích jazykov. Všetkým vám veľmi pekne ďakujem za účasť, vážim si to a aj to, že ste venovali nejaký ten čas komentáru. Takže výherkyňou je:

Natália Bednárová 

Ešte raz každému súťažiacim veľmi pekne ďakujem a ak ste nevyhrali, nesmúťte. Chystám vianočnú súťaž, tak sa tešte :) 
Výherkyni srdečne blahoželám a prosím, aby mi napísala adresu do správy na facebooku. 




Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky