Unboxing #4

Po naozaj dlhšom mlčaní som si pre vás pripravila malý Unboxing s číslom štyri. Čo som si teda objednala? 

V poslednom čase si stále viac a viac uvedomujem, ako veľmi som závislá na knihách a ich kupovaní. Stále a stále mám chuť si kúpiť nejakú novú a vôbec sa nepozerám na to, že mám doma okolo tridsať neprečítaných kníh. Väčšinou si vymyslím nejaké fakt dobré ospravedlnenie ako napr.- "Za takúto cenu to tu nemôžem nechať", "Mám chuť urobiť si dobrý deň", "V škole sa dosť snažím, tak čo si neurobiť radosť?", "Čin dobrého skutku spočíva aj v tom, že sama sebe zdvihnem náladu", "Ja všetky moje knihy prečítam, nemám mať prečo výčitky..." atď. Veď to asi poznáte, že? A opäť som neodolala na Deň detí, keď na martinuse prebiehala akcia -25% na všetky detské knihy a knihy pre násťročných. Popri tom prebiehala aj akcia so Slovartom, ktorá ma tiež dostala. Tak ako to nakoniec dopadlo? 


Po knihy som si bola na odbernom mieste a takto nejako som môj malý balíček zvierala v náručí, keď som došla domov :) 


Tak a začala som rozbaľovať... K objednávke, tak ako vždy, som mala pribalené aj záložky, letáčiky a podobné srandy. 


Prvú vám predstavím tú najmenšiu- druhá novelka k sérii Trón zo skla. Viem, že sama osebe nestojí až tak veľa, ale keď už som si objednávala, tak som si ju prihodila do košíka. Je maličká a tenká, čiže to bude najskôr nejaké krátke jednohubkové čítanie. Ale je to od Maas a je to o Sardothien, tu nie je o čom. 


Druhá, ako aj ostatné objednané knižky, je tiež zo Slovartu. Nepatrí ku novinkám a nemá ani veľkú reklamu, ale mňa očarila. Keď som raz "zablúdila" do kníhkupectva, uvidela som ju a chytila do ruky. Veľmi ma zaujala anotácia- autistický chlapec počuje hudbu vo svojom vnútri, ktorú nikto iný počuť nemôže. Jeho otec sa však s touto vadou jeho syna nedokáže vysporiadať a tak bude musieť Marcelo spoznať skutočný svet a začať brigádovať, kde spozná dievča a aj veci, ktoré doteraz nepoznal. Podľa anotácii je táto knižka magická, na zamyslenie, krásne napísaná a plná fantastických myšlienok. Dúfam, že cez leto sa ku nej dostanem :)


A ako poslednú tu mám knižku Hľadá sa Audrey. Je to novinka zo Slovartu o dievčati, ktoré sa nebaví s ľuďmi až raz... sa spozná s jedným chlapcom. Aj tu je teda nejaká vada človeka, ktorého neskôr navštívi láska. Neviem prečo, ale takéto žánre ma zaujímajú a veľmi sa na túto knižku teším, pretože by sa nedalo povedať, že by som ľudí veľmi obľubovala. Napriek smutnej téme a strachu z ľudí je vraj knižka veľmi vtipná a zábavná, na čo som naozaj zvedavá, pretože písať o ťažkej téme s humorom je tak trochu umenie.  


K objednávke som mala pribalený aj fialový a v poradí posledný tangram. Máte z neho poskladať zajačika z Alice s citátom: Zo všetkého vyplýva nejaké ponaučenie, len ho treba nájsť. Uvažujem, že sa s ním zapojím do fotosúťaže s martinusom o poukážky. 


A tu mám odfotenú celú moju objednávku :) Knižky mi snáď budú robiť radosťa tangram snáď poskladám. A aby som nezabudla, dostala som aj krásnu Zázračnú tašku od vydavateľstva Slovart. Na fotke to až tak nevyzerá, ale v skutočnosti je oveľa žiarivejšia, srší energetickým šťastím a optimizmom :) Tiež sa mi páči, že možné ju bolo dostať len počas prebiehajúcej akcie, robí ju to výnimočnejšou a vzácnou. Nie je síce až taká veľká, ale zmestí sa do nej dosť kníh. Tak a ako ste na tom vy s objednávaním kníh?  

Komentáre

  1. No tak áno, to je už závislosť :D Som na tom podobne, kniha sa vždy oplatí :D
    Dobré kúsky, uži si čítanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :D je mi lepšie, keď viem, że v tejto závislosti nelietam sama :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky