Booklover na cestách: Nerja (2. časť)

Krásny deň prajem všetkým a hlásim sa zo zahraničia! Viem, že som sa mohla ozvať skôr, ale až teraz som dostala chuť písať o mojich zážitkoch. Dnes vám predstavím Nerju, čo je vlastne taká väčšia dedinka neuveriteľne krásna a medzi domácimi známa. Zobrala nás tu na výlet naša známa, ktorá v Málage žije. Úprimne, nevedela som čo od toho očakávať, ale keď sme tam prišli, bola som očarená a odprisahala som si, že sa tam niekedy ešte raz vrátim. Samozrejme, čo môže byť zaujímavé na obyčajnej španielskej dedinke s palmami, obchodíkmi a jedným malým kostolíkom? Divili by ste sa.

Čo sa týka gastronomickej stránky, v jednej reštaurácii robia úžasnú pizzu za naozaj malú cenu. Ale ešte viac ma obmäkčilo keď sme si kúpili zmrzlinu- kornútok vám namočia do teplej čokolády a na to vám dajú kopček zmrzliny. Bolo to božské a mohli by to zaviesť aj u nás. Ale dosť bolo rečí, je čas na fotky:

V skutočnosti tento chodník vyzerá ešte krajšie v skutočnosti. Keď som po ňom kráčala, len som rýchlo fotila tú krásu, no to som ešte nevedela čo za výhľad ma čaká.



Takýto výhľad som totižto mala z chodníka. Veľmi sa mi páčila atmosféra Nerjy- pohodová a slnečná. Ľudia obedovali v reštauráciách alebo si vychutnávali zmrzlinu na lavičke, do toho počúvali šum mora a sedeli v tieni palmy.




Síce do fotky sa mi nezmestila, ale ešte naľavo bola pláž, kde sa ľudia kúpali. My sme to bohužiaľ nemali na pláne, tak som si aspoň vychutnávala ten pohľad na more.





Táto fotka balkónu ako jediná nie je moja, lebo som nemala možnosť ho odfotiť. Volá sa Balcón de Europa. Naživo je ešte krajší, oveľa väčší a oči nestíhajú vnímať tú krásu. Pre mňa jednoznačne čarovné miesto. Nachádza sa tu aj socha kráľovského člena španielskej rodiny (nechcem povedať blbosť, ale zdá sa mi, že je to dedko súčasného kráľa Filipa VI.). 


Tak a to je asi nadnes všetko. Dúfam, že sa vám zapáčila táto španielska dedinka aspoň trošku tak ako mne. Keby ste mali šancu navštíviť ju, jednoznačne odporúčam, mňa strašne nadchla. A keď už nič, tak by ste sa aspoň poriadne okúpali. Dnes bol článok o niečo kratší, no mám prichystaných ešte viac tém, tak snáď to stihnem popridávať čo najskôr :) Kde prázdninujete vy? Užite si leto! 





Komentáre

Obľúbené príspevky