Letná súťaž

Ku každému letu patrí aj pekná súťaž. Súhlasíte? Pravidlá súťaže spočívajú v tom, že sa odfotíte na hocijakom mieste (na balkóne, na záhrade u babky, pri bazéne, v električke, pri mori, pri nejakej pamiatke, v posteli atď.) ako v lete čítate. K tomu môžete pripísať že čo čítate a či sa vám kniha páči. A ďalšie podmienky:
  • Keď už vyfotíte svoje letné čítanie (naozaj hocikde), je potrebné zaslať mi ho na email sutazsermenbooks@gmail.com. K tomu pripojíte svoje meno a meno, pod ktorým ma sledujete na GFC (Pravidelní čitatelia. Pripojiť sa stačí kliknutím na ikonku "Sledovať" v šedej lište na pravej strane blogu pod obrázkom knihy, ktorú momentálne čítam)
  • Súťažiť môžete zo Slovenska ale aj z Česka 
  • Súťaž trvá od 2.7.2016-31.8.2016, máte na to celé prázdniny :) 
  • Na konci súťaže buď vyberiem ja výhercu alebo dám hlasovať za vaše výtvory na fb (záleží od toho, koľko vás bude súťažiť). Uvažujem aj o druhom mieste, ale to je zatiaľ len vo hviezdach. A teraz si poďte vybrať! Výherca dostane jednu knihu podľa vlastného želania z tejto ponuky. Do emailu mi tiež napíšte o akú knihu  by ste mali záujem (lebo ma to zaujíma), ale ak si to rozmyslíte, potom to môžete zmeniť, ak by ste vyhrali. Nesúťažná podmienka je, aby ste dali like na fb stránku alebo súťaž zdieľali. Ak sa tak rozhodnete, už teraz vám ďakujem. A poďme ku cenám: 
Pre milovníkov YA literatúry: 

3. Všechno, úplne všechno (známe pod anglickým názvom Everything everything) (CZ)
4. Aristoteles a Dante spoznávajú svet a tajomstvá vesmíru
5. Všem klukum, které jsem milovala (CZ)
7. Fanúšička
8. Hovor! 


9. Punková princezná 
10. Papierové mestá (3.vyd.)
12. Vymyslela som si ťa 

Pre milovníkov serióznejších tém: 


13. Chlapec v pásikavom pyžame 
14. Chlapec na vrchole hory 
17. Dievča vo vlaku 

Pre milovníkov fantasy: 

20. Kódex tieňolovcov 
21. Osud 
22. Insomnia 
23. Stínová královná (CZ)
24. Zrodená z ohňa (Trón zo skla 3)


Pre tých, čo si radšej odbúravajú stres: 

25. Antistresová omaľovánka Hra o truny

Súťaží sa o tieto knihy, presne také ako sú na obrázku. Niektoré sú po česky, ale je ich iba pár. Zaradila som tu aj čerstvé novinky, ktoré ešte len vydú (Zrodená z ohňa, Stínová královná), ale aj staršie tituly, ktoré sú tiež super. Teším sa na vaše emaily! :)

Komentáre

  1. Wau, tak to je skutecne mega soutez. Bohuzel uz mam z tve nabidky vse prectene :), ale mozna se precejen o neco zapojim. Kazdopadne sdilim!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak toto je naozaj bohatá nádielka naozaj skvelých kníh, medzi ktorými sú samozrejme aj tie, ktoré som ešte nemala možnosť čítať, takže sa s radosťou zapojím. :) A myslím, že rozhodne nebudem jediná. :D Vau

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja sa takisto zapojím, len ešte rozmýšľam akú fotku spraviť. :) Len určite to nedaj o hlasovanie, pretože to potom vždy stráca význam. :/ Najlepšie keby si ty vyberala výhernú fotku, prípadne sa s niekým poraď, ktorá by si to zaslúžila. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Áno, aj ja sa prikláňam aby som vybrala ja fotku, pretože to mám radšej, malo by to tak zostať :) teším sa na tvoju fotku! ;)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky