Letná narodeninová súťaž s Ermenbooks!

Samej sa mi nechce veriť tomu, že blog má už skoro tri roky! 

Je to už naozaj dosť dlho odkedy som napísala prvý príspevok na Ermenbooks (nehovoriac o tom, že prvé recenzie boli naozaj strašne napísané). Mám pocit, že za ten čas som sa nezmenila iba ja, ale aj moje vyjadrovacie schopnosti, vkus na knihy a pohľad na literatúru ako takú. Vďaka tomuto malému internetovému knižnému vesmíru som sa zoznámila so skvelými ľuďmi a aj spisovateľkami, za čo som nesmierne vďačná! :) A práve preto, z vďaky za to všetko, som sa rozhodla vyhlásiť súťaž o 4 slovenské knihy. A hádajte čo- tri z nich sú aj podpísané! Nesmiem zabudnúť poďakovať všetkým autorkám- Janke Šulkovej, Vlaďke Šebovej, Ivici Ďuricovej a Viki Drgoncovej za to, že mi poskytli knižky do súťaže :)

Pravidlá súťaže:

  • Musíš mať doručovaciu adresu na území Slovenskej alebo Českej republiky. 
  • Súťaž trvá od 29.7.2017- 16.8.2017 
  • Musíš vyplniť tento FORMULÁR 
  • Výhercu kontaktujem 17.8.2017 na e-mail, ktorý zadal do formulára :) 

Výhry: 
-podpísané: Zlaté puto (recenzia
Hypersomnia (recenzia
Odvrhnutá (recenzia
-nepodpísaná: Nepriatelia Urdisu (recenzia)

Komentáre

  1. skvelá súťaž :O :3 a prajem všetko najlepšie k blogovým narodeninám! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky