Unboxing #3

Tentoraz vám prinášam exkluzívne iný (neknižný) unboxing. A čo by to mohlo byť? Moja nedávna výhra, ktorá mi prišla od Yoli. Je s tématikou knihy od Greena- Papierové mestá. Zjavne sa stávam ich veľkou fanúšičkou pretože milujem tú knihu, film a dokonca mám aj... 

Všetko sa to začalo v tú chvíľu, ako som si prečítala nový príspevok na facebooku od Yoli, ktorý sa týkal súťaženia o veci inšpirované Papierovými mestami. Dosť som sa preto nadchla, pretože kniha sa mi páčila možno aj preto, lebo v nej trebalo čítať medzi riadkami. Skrývala krásny príbeh a chystala som sa na to aj do kina. Vtedy vo mne vzniklo veľké nadšenie. Musím sa predsa zapojiť! 
Všetko spočívalo v tom, že trebalo napísať do komentára svoje najväčšie dobrodružstvo aké ste kedy prežili. Pár dní som rozmýšľala nad tým, aké som zažila ja a ktoré je najzaujímavejšie a najakčnejšie. Keď som sa konečne rozhodla, rozpísala som sa v komentári... ostávalo mi už len čakať. 


V deň, keď mali byť výsledky, som snáď každých päť minút kontrolovala facebook, kedy už konečne budú. A keď som to uvidela, bola som v šoku. Naozaj som sa veľmi tešila a bola zvedavá na výhru. Pretože podľa názvu som naozaj nevedela, čo mám očakávať.


Jedno ráno ma dosť skoro (pre mňa skoro) zobudil zvonček. Kuriér, napadlo mi okamžite. No šiel po to nakoniec ocko, lebo ja som mala na sebe nočnú košeľu s kravou a vlasy som mala strapaté. Prvý krát mi prišla nejaká výhra iná ako kniha. A tak zvláštne zabalená! Rýchlo som si zobrala nožničky a snažila sa šikovne rozstrihnúť silnú pásku.


Očakávala som, že v tomto obale bude hneď moja výhra. No mýlila som sa. Najprv som objavila hrozne milý lístoček od vydavateľstva, kde mi blahoželajú k výhre. Bolo to naozaj veľmi milé a ja som sa tešila ako malé decko.


Pásku od papieriku som dala dole a objavila som neuveriteľne krásne puzdro s napísom Paper towns. Bola som naozaj zvedavá čo bude vnútri... keďže obalov bolo viac ako dosť.


Ešte som si odfotila tento modrý obal s knihou. Veď viete, aby to malo svoje čaro.


Myslím si, že každý z vás tuší, čo asi vnútri je. A preto nemá cenu predlžovať to a napínať vás...preto prikladám poslednú fotku s rozuzlením:


Áno vidíte dobre, je to mapa. Mapa sveta. Je z kvalitného hrubého papiera s vystupujucími časťami (aspoň na dotyk), doslova to cítiť. V pravom dolnom rohu je logo knihy a filmu. Bol to naozaj prekvapivý darček. Pre mapu som síce ešte nenašla miesto, no plánujem pre ňu niečo špeciálne. S takým niečím sa musí predsa jemne zaobchádzať. Keďže bola celý čas skrútená, na jej vyrovnanie som potrebovala knihy, ako inak, z Yoli.

Ešte raz veľmi pekne ďakujem vydavateľstvu Yoli, je to krásna a hlavne neobyčajná výhra.

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky