Vyhodnotenie letnej súťaže

Leto zbehlo ako vodopád a máme tu september. To však okrem nákupov zošitov a prepisovačiek znamená aj to, že sa letná súťaž skončila a je načase ju vyhodnotiť.Dokopy sa vás zapojilo 16 a stále keď mi došiel nový e-mail, veľmi som sa z vašej účasti a snahy tešila. Fakt, robilo mi to nesmiernu radosť. Vaše fotky boli krásne, knihomoľské a letné a stále, keď som videla, že sa niekto krásne rozpísal, tak som si to prečítala aj dvakrát, lebo som sa tešila z vášho záujmu. Keď sa (skoro stále) zapojím do nejakej knihomoľskej súťaže a vo vyhodnotení je napísaná veta "bolo to fakt ťažké, ale nemôžme oceniť všetkých", prebleskne mi hlavou, že to tam píšu zo slušnosti. No teraz už viem, že tá veta je fakticky pravdivá a týka sa aj tejto súťaže. Mala som strašný problém vybrať len jednu víťazku, ktorej zašlem knižku podľa vlastného výberu. Stále som si dookola prezerala fotky, porovnávala ich a zároveň sa riadila mojimi pocitmi či umeleckým dojmom. Verím, že som súťaž vyhodnotila čo najlepšie a snáď sa nikto nenahnevá. Musím však priznať, že svoju úlohu som až tak dobre nezvládla- nevybrala som jednu víťazku, ale tri. Netešte sa však predčasne- nie všetky tri vyhrajú knihy. Z vašich krásnych výtvorov som naozaj nemala srdce vybrať len jednu jedinú a tak druhé a tretie miesto odmením malým balíčkom záložiek a odznaku. Viem, že to nie je žiadne terno a najradšej by som vám všetkým zaslala knihu, ale žiaľ, nie som milionárka. Keďže som väčšinu leta trávila v milovanom Španielsku, po mojich potulkách a cestách som zbierala záložky nielen pre seba, ale aj pre vás :) A keď som v jednom múzeu uvidela nádobku s predraženými odznakmi, nemohla som z nich spustiť oči a tak som dva kúpila aj do súťaže. Naozaj mi je ľúto, že niektorí sú určite sklamaní, som vám veľmi vďačná. Dúfam, že aj naďalej budete navštevovať môj blog a snáď sa nabudúce usmeje šťastie práve na vás. Víťazkám srdečne blahoželám a na Vianoce sa budem snažiť vymyslieť ďalšiu zaujímavú súťaž :)

1. miesto 

Knižku podľa vlastného výberu vyhráva autorka tejto fotografie, Miška :) Veľmi sa s ňou teším a snáď jej táto výhra rozveselí začiatok septembra ;)

2.miesto 

Druhé miesto vyhrala Janka, ktorá sa odfotila v nádhernom zelenom Írsku s knižkou v ruke :) 


Za druhé miesto a jej krásnu fotku posielam záložky z Toleda, Madridu, Córdoby a umeleckého múzea s motívom obrazu + odznak "Book power". 

3.miesto

Táto fotka mi prišla od Veroniky ako predposledná a veľmi mi učarovala. Kráľovnú Tearlingu si užívala na Kapušianskom hrade a posielam jej záložky a taktiež odznak.


Záložka z Rondy, Sevilly a magnetická záložka Dona Quijoteho + odznak "Some of my best friends are books". 

Všetkým víťazkám srdečne blahoželám, dúfam, že čo najskôr mi odpovedajú na moje e-maily :) Prajem Vám ešte krásny večer a naplno užité posledné dni prázdnin!

Komentáre

  1. Tak v prvom rade naozaj obrovské ĎAKUJEM aj za to tretie miesto, pretože aj napriek tomu, že je podľa Teba pre mňa sklamaním, mňa naopak naozaj veľmi potešilo! Záložky sú prekrásne a ten rozkošný odznak už ani nespomínam.♥ Ďakujem ešte raz veľmi pekne a nebuď kvôli tomu smutná.;)
    No a v druhom rade gratulujem ako prvému, tak aj druhému miestu, fotky sú naozaj krásne.;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemáš za čo, budem rada, ak sa ti budú páčiť ;)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky