Silnejšia ako osud

Vzrušujúci príbeh z pera talentovanej slovenskej autorky vás jednoducho chytí za srdce. Veď kto by odolal koňom, mladej láske a tajomnému chlapcovi? A o celkový zvrat sa postará osud, ktorý sa ťažko prekoná... 

Autor: Jana Šulková                                                                                   
Počet strán: 270
Žáner: romantika 
Vydavateľstvo: Motýľ
Rok: 2015 

Anotácia: 
Nudu z nechceného štúdia na škole si Lara vynahrádza pravidelnými návštevami ranča, kde sa stará o koňov, jazdí, vníma prírodu a miluje to tam. Jedného dňa sa však nechtiac zoznámi s arogantným novým jazdcom, ktorý je drzý, ignorantský a namyslený. Či to tak osud bude chcieť, alebo nie, Larine chodníčky sa s tými jeho budú pravidelne krížiť a spájať. On jej lezie na nervy a nechce s ním nič mať. On s ňou romanticky flirtuje a istým spôsobom sa s ňou hrá.
Hormóny však Laru sklamú a začne si uvedomovať, že toho jazdca, Daniela, by rada spoznala. Je predsa vysoký, obrastený svalstvom a s krásnym tetovaním na chrbte. No je divný. Každú chvíľu sa správa ináč, náladovo. Raz je normálny, úprimný a na druhú stranu arogantný somár, ktorý si myslí, že celý svet mu leží pri nohách. Takéto správanie si však vyžaduje okolité vplyvy. Čo je vlastne Daniel zač? Je tajomný a nič o sebe nechce povedať. Lara naozaj nevie čo má robiť, ale verí srdcu a koňom- tie ho majú radi.
Hlavná hrdinka, Lara, nám teda rozpovie príbeh lásky.
Verí, že táto láska bude výnimočná.
Verí, že všetko pôjde ako po masle a bude už dobre.
Verí aj v tom najhoršom.
Verí.

Nečakaná rana osudu ju však zasiahne ako rana bičom a musí sa s tým popasovať. Chce byť stále tá istá Lara. Nič ju nezlomí. Lenže osud je veľmi silný hráč, proti ktorému chce Lara vyhrať...

                                                                                                        Moje hodnotenie: 
Obálka sa mi páči čím ďalej, tým viac. Myslím si, že tá fotka je veľmi pekná a vie vystihnúť atmosféru príbehu. Takisto celý dizajn- či už väzba, obálka, písmo, dĺžka kapitol... boli veľmi dobré, pekne spracované a celý príbeh sa príjemne čítal. Samozrejme, aj vďaka dobrému štýlu autorky, ktorý bol rýchly, vystihujúci a nenašla som tam žiadne nudné pasáže.
Osobne sa mne príbeh veľmi páčil. Bol citlivý, dobre spracovaný a premyslený. Postavy konali reálne, rozhovory boli prirodzené. Prostredie bolo naozaj originálne- ranč a kone. Už len pri tej predstave sa vám naskytne krásna atmosféra prírody.
Lara bola naozaj výborná. Nebola naivná a ani hlúpa. Mala triezve myšlienky a často som sa s ňou vedela stotožniť ( ale ku tomu koncu nie). Mala som ju naozaj rada. Hlavne preto, že všade videla nádej.
Daniel- ten bol moje zlatíčko. Osobne som si ho predstavila veľmi príťažlivo a ten obláčik tajomstva nad ním mu dodávalo čaro. Bolo milé, že inklinoval ku koňom a v skutočnosti bol úplne iný ako sa na prvý pohľad zdal.
Tento príbeh sa mi páčil viac ako autorkina prvotina- Dievča s maskou. Viac ma chytil za srdce a lepšie sa mi čítal. Je vidieť, že autorka sa zlepšuje. Samozrejme, ten šokujúci zvrat celý príbeh pretočil a začal mať iný spád. Lara bola ako hrdinka veľmi silná, možno až príliš optimistická, no to v takýchto prípadoch nie je zle. Samozrejme, nechovala sa vždy ukážkovo, ale mala som ju rada.
Jediné čo mi tak trošku vadilo bolo to, že Lara sa s Danielom ešte ani nepoznala, ale v myšlienkach už mala preňho prezývky. Je to úplna maličkosť, ale nezdalo sa mi to prirodzené.
Knihu odporúčam romantickým dušiam a ak ste čítali Dievča s maskou, táto kniha je správnou voľbou.


Za knižku ďakujem veľmi pekne vydavateľstvu Motýľ.
Knižku si môžete kúpiť TU.

Komentáre

Obľúbené príspevky