Môj nevlastný brat

Ani jeden toho druhého nepozná. Spočiatku sa nenávidia, no postupne to všetko prekvitá v lásku. No prečo je osud taký aký je, a ich vzťah sa zaraďuje medzi zakázané? 

Autor: Enja Rúčková                                                                          
Počet strán: 270 
Žáner: romantika 
Vydavateľstvo: Evitapress 
Rok: 2013 

Anotácia: 
Miriam nie je ani trochu nadšená správou, že jej mama sa ide ešte raz vydávať. Nielenže Miriam bude musieť tolerovať maminho budúceho muža Jakuba, ale prikvitne ku nim ešte aj Sethos- Jakubov syn. Už od prvej chvíle zistí Miriam, že Sethos je poriadny arogant a že s ním nebude ľahké nažívať v tej istej domácnosti. Sethos je síce pekný a exotický vďaka jeho gréckym koreňom, no nič viac. K tomu všetkému má meno podľa boha chaosu, búrok a púšte, ktoré ho perfektne vystihuje. Miriam sa s faktom, že mama má opäť muža a že dvaja prikvitli do ich životov, bude musieť zmieriť a prijať ho.
Okrem tohto problému má aj ďalší stresový- nastupuje do prvého ročníka na gymnáziu. Ide presne na tú istú školu ako Sethos. Seth je maturant a ona prváčka. Je jasné, že taký pekný chlapec ako on bude mať veľa obdivovateliek, ktoré sa mu budú núkať. No Miriam je ako šedá myš- vôbec nevyniká tak ako Seth.
Deliť sa o jednú domácnosť nie je bohviečo a už vôbec nie s takým živlom ako je Seth. Miriam má denno-denné slovné potýčky so svojím bratom a vzájomne si pekne lezú na nervy. Postupom času však bude Miriam zmätená z toho, že Seth sa v škole ku nej správa džentlmensky a ochraňuje ju... Veď ju predsa nenávidí, či nie? Doma sa idú pozabíjať a v škole ju bráni? Dáva toto logiku? Miriam tak musí prijať úlohu detektíva a vylúštiť Sethove činy a náznaky. Sethov záujem a sústredenosť je čoraz viac uprimený na Miriam.
Miriam a Seth tak nájdu ku sebe spoločnú cestu, pretože sa navzájom priťahujú. No aj keby chceli byť spolu, má toto budúcnosť? Sú predsa nevlastní súrodenci- nie sú síce biologická rodina, ale sú rodina. Majú svoju náklonnosť kryť pred rodičmi a svojim okolím alebo ho majú dať najavo? Láska je naozaj všade a to aj v tých najnečakanejším situáciách...

                                                                                    Moje hodnotenie: 
Kniha má naozaj peknú obálku vo vyblednutých farbách. Čo sa týka príbehu, príbeh je pekne napísaný a rýchlo sa do neho začítate. Ja som knihu prečítala za dva dni. Autorka, Enja Rúčková je veľmi známa a opäť nesklamala. Jej rýchly dynamický štýl písania vás prinúti ostať doma a príbeh dočítať už len preto, lebo medzi hlavnými hrdinami lietajú iskry a v napätí čakáte, čo sa stane ďalej. Ja som si postavy okamžite obľúbila. Setha aj napriek tomu, aké mal chovanie. Páčilo sa mi, ako ho autorka pekne opisovala- za príťažlivého exota s premenlivou náladou. Takisto sa mi páčila aj Miriam, ktorá bola milá, mala triezve myšlienky a nebola umelá, ale prirodzená.
Kniha je naozaj veľmi pútavá, číta sa rýchlo aj vďaka krátkym kapitolám. Milé bolo a niečo aj svojské zo strany Setha, ktorý Miriam hovoril Mairim. Celkovo by som knihu zaradila naozaj medzi tie sladké romantické príbehy, ktoré autorka píše. Knihy si sú síce podobné, no každý príbeh a postava je iná a nie kopírovaná.
Túto knihu by som zaradila do kategórie románov, kde nejde len o horúce scény, aj keď tu jedna taká bola. Príbeh sa odohráva v klasickom školskom prostredí. Je to taká príjemná oddychovka, ktorú neodložíte. Úplne sa vcítite do tohoto príbehu a takisto ako Miriam, aj vy budete cítiť motýle v bruchu, červenanie sa a budete nervózni až do poslednej strany.
Pri idei, kde Seth a Miriam nevedeli, čo majú so svojim vzťahom urobiť- či ho majú kryť alebo dávať najavo sa čitateľ nad touto dilemou naozaj zamyslí a porozmýšľa. Možno by najradšej aj hlavným hrdinom poradil. Ja dávam knižke plných päť hviezdičiek. Nevedela som sa od nej odrthnúť, oddýchla som si pri nej a celý príbeh som prežívala. Prečítanie naozaj neľutujem a teším sa naďalšie romány z autorkinho pera.



Komentáre

  1. Práve túto knižku by som si rada prečítala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môžem len odporúčať ;) Nezaberie veľa času, lebo sa od nej nedá odtrhnúť ;)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky