Vyhodnotenie súťaže o knihu Ak zostanem- Zostaň so mnou

Od šestnásteho septembra do desiateho októbra prebiehala na mojom blogu prvá súťaž o knižku Ak zostanem- Zostaň so mnou od Gayle Formanovej. Času na súťaženie bolo dosť. Podmienky súťaže boli, aby ste sa pridali k Pravidelným čitateľom, odpovedali na pár otázok atď. Dôležité však ešte je, aby sa mi víťaz/ka ozvala do dvoch dní do 16:00, teda do utorka (14.10.2014) do štvrtej hodiny poobede.
Celkovo sa Vás zapojilo osemnásť súťažiacich. Ja som veľmi šťastná, lebo som takú vysokú účasť neočakávala, veď blog má dva mesiace. Losovať som sa rozhodla starodávne- napísať si zoznam, kto má koľko vstupov, postrihať papieriky a losovať. Bavilo ma to, takže určite budem losovať takto. Výherkyňu vylosoval môj brat, keďže ja som hrozne váhavý človek (v takýchto situáciách). Už viac nič nebudem dodávať.
Tento článok bude kratší, keďže vylosovanie by nemalo byť nejako pretiahnuté, ale primerane stručné. Takže výherkyňou sa stáva:

Barbora Soľanová 
Srdečne blahoželám :) 

A tí, ktorí nevyhrali, nesmúťte. Chystá sa Veľká Vianočná súťaž o pekné knihy, takže výherkýň bude viac. Budú to naozaj zaujímavé tituly, takže sa máte na čo tešiť. Ďalší darček bude jeden projekt blogu. Viac infomácii bude už čoskoro :) 


Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky