Unboxing #1

Tak a máme tu prvý unboxing na blogu! Síce mi prišla len jedna kniha, stáť to bude stáť za to! 

Nedávno som vyhrala knihu na facebookovej stránke abcknihy. Súťažná otázka bola: čo pre mňa znamená čítanie. A s touto odpoveďou som dokázala získať 8 likov a aj výhru:


Čítanie pre mňa znamená malý únik z reality... zabudnem na školu, povinnosti a denný zhon- všetko okolo mňa utíchne a mne sa v mysli odohráva príbeh, ktorý vďaka knihe prežívam. Čítam všade kde sa dá- v autobuse, doma, v aute, v škole... Knihkupectvá pre mňa predstavujú malý raj... Čítanie je pre moju dušu ako kyslík. Neviem bez neho žiť. A čo je najlepšie, viem gramatiku, písať diktáty, mám bohatú slovnú zásobu a údajne sa čítaním zvyšuje aj inteligencia a premýšľanie... 

A dnes, je to už niečo cez týždeň, mi kniha došla! Konečne! V krásnej bublinkovej obálke prelepená páskou internetového kníhkupectva a venovaná iba mne! Aká kniha to bola? 

Keby som nevedela, aká kniha mi príde, žiaden Unboxing by asi nebol :)

Na pomoc mi teda prišli nožnice, aby som sa ku knihe prebojovala. Krásny pocit, keď máte novú knihu sa nedá ani opísať!
Obálka je už otvorená!


Tak aká kniha mi prišla? Áno viem, naťahujem tých, ktorí toto čítajú, brnkám vám na nervy, ale... :D No skúste si tipnúť ;)



No dobre, tipnutie by bola veľmi náročná úloha, preto mám pre vás pomôcku, aj keď si myslím, že teraz je to už takmer jasné :-)


A tu je! Nová novučičká voňavá kráska! Je to napínavá novinka, detektívka. Hlavnú úlohu stvárňuje Hercule Poirot. Je nad slnko jasné, že túto, keďže už dávno nie je medzi nami, Agatha nenapísala, no postavy ožívajú, ktoré boli stvorené pred storočím! Britská autorka Sophie Hannahová dostala možnosť napísať detektívku namiesto samotnej A. Christie. Na dielo som naozaj veľmi zvedavá, lebo Agathu zbožňujem! Už na prvý pohľad je kniha dosť hrubá (na pomery detektívok A. Christie). No som naozaj zvedavá... 




Kniha je venovaná samotnej Agathe Christie, čo je podľa mňa veľmi milé. No aj tak si myslím, že Agatha Christie s H. Poirotom môže byť len jedna.

 

Zadná strana s anotáciou, informáciami a fotkou o autorke som jednoducho musela odfotiť. No očividne obrázok nie je až tak dobre čitateľný ako som si myslela. Ospravedlňujem sa za kvalitu... 

 

Krásku som si musela odfotiť zo všetkých strán. Musím povedať, že kniha vyzerá úžasne! Má prekrásnu obálku, dúfam, že aj vynikajúcu zápletku a rozuzlenie. Som veľmi rada, že som sa ku knihe dopracovala, pretože som ju na zozname želaných kníh mala a veľmi som po nej túžila. 

Umelecká fotka :D

Takže týmto sa s vami lúčim, snáď sa vám Unboxing páčil, či nie? Napíšte mi svoj názor ;) 
Čo by ste si vy najradšej našli v balíku? Akú knižku?

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky